Firmowa strona www – konieczność czy zbytek?

Właściciele firm doskonale zdają sobie sprawę z tego, że ich obecność w Internecie jest w dzisiejszych czasach niezbędna. Obserwując trendy ostatnich lat, wielu dochodzi jednak do wniosku, że samo posiadanie strony w sieci nie ma aż tak dużego znaczenia jak profile w portalach społecznościowych. Chcąc obciąć koszty, rezygnują więc z hostingu i domeny na rzecz reklam na wybranych platformach. Czy jest to dobre posunięcie? Przedstawiamy spojrzenie z nieco innej perspektywy.

Kompendium wiedzy o firmie

Własna strona w świecie wirtualnym to nieskończone możliwości. Pamiętajmy o tym, że serwisy społecznościowe czy interaktywne mapy nie należą do nas. Nasze konto w nich może w każdej chwili stać się niewidoczne dla użytkowników lub zostać trwale usunięte. Natomiast same strony www to zupełnie inna bajka. To my tutaj rządzimy i decydujemy o tym, które obszary powinny być priorytetowe. Nasza witryna to jedyne miejsce w Internecie, gdzie możemy zaoferować naszym klientom pełnię informacji o biznesie, który prowadzimy. Mogą tu poczytać o historii jego powstania, pracownikach czy usługach. Jeżeli prowadzimy blog, użytkownicy sieci zbliżą się do nas jeszcze bardziej.

Punkt kontaktu z klientem

Kolejna zaleta posiadania własnego miejsca w sieci to możliwość kontaktu z klientem. Składając zamówienie w agencji zajmującej się tworzeniem stron internetowych, zaznaczmy, że chcemy, aby witryna oferowała możliwość bezpośredniego kontaktu. Może się on odbywać poprzez specjalny formularz, rozmowę telefoniczną lub wideokonferencję. Jeżeli jesteśmy obecni także poza Internetem, nie zapomnijmy zamieścić na stronie adresu naszej siedziby.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

piętnaście − 12 =