Korzyści, jakie daje system Digital Signage

Całkowita kontrola przekazywanych treści, łatwe dotarcie do grupy docelowej oraz wysokiej jakości monitory to tylko kilka cech opisujących system Digital Signage. Jedną z najważniejszych cech każdego środka przekazu jest skuteczność dotarcia do potencjalnych odbiorców. System Digital Signage to narzędzie promocji i efektywne zastępstwo papierowych odpowiedników, które nie wzbudzają zainteresowania wśród otoczenia. 

Zarządzanie treścią jako zaleta systemu Digital Signage

Odpowiednia komunikacja firmy z otoczeniem to ważny ruch w kierunku zdobywania potencjalnych klientów. System Digital Signage to przede wszystkim profesjonalne monitory charakteryzujące się wysoką jakością wyświetlanych materiałów. To właśnie one są źródłem korzyści. Dopasowanie wyświetlanych treści względem osób spoglądających na wyświetlacz to zdecydowanie pierwszy krok by zwiększyć szansę sprzedaży danego produktu. Indywidualne dopasowanie oferty względem odbiorcy jest możliwe dzięki współpracy z zewnętrznymi systemami takimi jak np. system zarządzania sprzedażą. Monitory systemu Digital Signage są wyposażone w czujniki ruchu. Reagują one w momencie przejścia obok ekranu i skupiają uwagę potencjalnego klienta. Kolejna korzyść to możliwość ciągłej pracy monitorów. To zdecydowanie duże ułatwienie, zwłaszcza jeśli monitory są wykorzystywane w handlu, gdzie prezentowana oferta powinna być wyświetlana od momentu otwarcia aż do zamknięcia sklepu. 

Szerokie spektrum zastosowań systemu Digital Signage

Istotną kwestią w przekazywaniu treści w formie cyfrowej poprzez zintegrowane ekrany jest zastosowanie ich w dowolnym miejscu. Monitor powinien zostać odpowiednio dopasowany pod względem przestrzeni, na której zostanie wykorzystany. Oferta firmy TDC Polska zaprezentowana na https://tdcpolska.pl/, daje możliwość wyboru odpowiedniego ekranu LED pod względem zastosowania oraz sugeruje przykładowe rozwiązania użycia systemu Digital Signage. Jedną z zalet jest możliwość wykorzystania monitorów na zewnątrz. W ten sposób ten multimedialny odpowiednik billboardu może skupiać uwagę odbiorców np. w dowolnej części miasta. Wewnątrz budynku system Digital Signage znalazł zastosowanie przede wszystkim w galeriach handlowych i restauracjach, w których pełni funkcję komercyjną i prezentuję ofertę. Funkcję informacyjną pełni m.in. na lotniskach i dworcach ukazując rozkład jazdy oraz rozkład lotów. Tramwaje i autobusy to kolejne miejsce, gdzie multimedialny przekaz zostaje zauważony i nieświadomie zapamiętany przez odbiorcę. Monitory Digital Signage coraz częściej znajdują zastosowanie w biurach oraz na uczelniach, gdzie pełnią funkcję cyfrowej tablicy ogłoszeń. 

Treści multimedialne szybciej trafiają do odbiorcy niż tradycyjne środki przekazu, takie jak plakaty czy billboardy. W związku z tym system Digital Signage to istotna składowa marketingu cyfrowego. Pełni funkcję komercyjną, ale również informacyjną. Prezentacja oferty na monitorach to zdecydowane wsparcie sprzedaży, promocja produktów oraz zwiększenie świadomości marki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

pięć × 5 =