Każdy właściciel firmy szuka sposobu na to, aby zareklamować się skutecznie. Jednym z najlepszych rozwiązań jest postawienie billboardu. Dlaczego warto? Podpowiadamy o tym w artykule poniżej.
Billboard to tablica reklamowa lub plakat reklamowy dużych rozmiarów, który stanowi reklamę zewnętrzną. Może zawierać oświetlenie. Może być umieszczony na słupie lub na budynku. Formaty billboardów wynoszą:
– 5,04m x 2,38m;
– 4m x 3m;
– 6m x 3m;
– 12m x 3m;
– 12m x 4m;
Jest to reklama outdoorowa, której koszt jest zdecydowanie niższy niż w przypadku pozostałych form reklamy, na przykład drukowania ulotek. Postawienie go wiąże się z wykonaniem projektu, wynajęciem powierzchni, drukiem oraz oklejeniem. Kolejną korzyścią z postawienia billboardu jest to, że przyciąga wzrok przechodniów przez siedem dni w tygodniu i dwadzieścia cztery godziny na dobę. W porównaniu z pozostałymi formami reklamy, grafika znajdująca się na billboardzie jest prosta, a do tego chwytliwa. Najlepiej stawiać je w tłocznych miejscach, a więc w centrum miasta, przy ruchliwej ulicy czy przystankach komunikacji miejskiej. Wtedy możemy być pewni, że nasza reklama zostanie zauważona przez tysiące osób.
Czas trwania reklamy billboardowej wynosi od kilku tygodni do dwunastu miesięcy. Jeśli zależy nam na tym, aby ekspozycja dłużej wytrzymała, zainwestujmy w trwalszy nadruk. Doskonałe projekty znajdziemy chociażby na stronie https://billboardy360.pl. Wszystkie produkty są wykonane z wysokiej jakości materiałów, występują w atrakcyjnej cenie.