Wyświetlacze ledowe stanowią dzisiaj coraz bardziej popularny nośnik informacyjno-reklamowy. Dzięki ich różnorodnym rozmiarom i czytelnemu obrazowi są bardzo dobrym środkiem przekazu wizualnego wykorzystywanym w różnych miejscach.
Wszędzie tam, gdzie można przekazać klientowi filmowe materiały promocyjne czy przekazy związane z aktualnościami miejskimi, wyświetlacze ledowe sprawdzają się wprost idealnie. Stosowane są np. w środkach komunikacji miejskiej, jako wyświetlacze autobusowe, tramwajowe, a nawet jako praktyczne nośniki reklam w pociągach dalekobieżnych. Z reklamy kupowanej do wyświetlenia na takich urządzeniach chętnie korzystają firmy i agencje marketingowe, które doskonale wiedzą o tym, że pasażerowie nudząc się w czasie jazdy zerkają na wyświetlacze choćby po to, żeby się czymś zająć. Z tego samego powodu wyświetlacze ledowe pojawiają się również przed kasami w galeriach czy wielkich marketach, a oczekujący w kolejce klienci chętnie spoglądają na wyświetlane na nich reklamy.