Dział kadr – co warto wiedzieć?

Dział kadr – co warto wiedzieć?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Dział HR jest niezbędną częścią każdej firmy. Jest on odpowiedzialny za zatrudnianie i zwalnianie pracowników, zapewnienie, że są oni opłacani, zarządzanie ich świadczeniami i pomaganie im w jakichkolwiek problemach w ich życiu osobistym lub zawodowym.

Chociaż działy HR mogą wydawać się nieco administracyjnym koszmarem, istnieje wiele powodów, dla których powinieneś być za nie wdzięczny. Oto kilka najważniejszych rzeczy, które każda firma musi wiedzieć o swoim dziale HR:

Pierwszym krokiem w zatrudnianiu nowych pracowników jest często proces rozmowy kwalifikacyjnej 

Obejmuje to spotkanie z potencjalnymi pracownikami, aby upewnić się, że są oni odpowiedni dla kultury i wymagań Twojej firmy. Dobry dział HR będzie również przeprowadzał prześwietlenia kandydatów, a nawet może oferować testy przed zatrudnieniem, aby określić, czy kandydaci posiadają niezbędne umiejętności wymagane przez ich role.

Po wybraniu kandydata, musi on przejść szkolenie zanim rozpocznie pracę w pełnym wymiarze godzin w Twojej firmie 

Zapewnia to, że posiadają oni wszystkie informacje niezbędne do skutecznego wykonywania swojej pracy bez wyrządzania szkody sobie lub innym wokół nich.

Skuteczny dział HR zapewni również usługi pomocnicze, takie jak plany ubezpieczeń zdrowotnych i programy emerytalne 

Pomagają one pracownikom czuć się bezpiecznie o swoją przyszłość finansową, podczas gdy są jeszcze wystarczająco młodzi, aby się nią cieszyć!

Jeśli chcesz skorzystać z pomocy specjalistów, to kadry i płace Olsztyn, jest miastem, w którym to zrealizujesz.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*