Dział HR w Twojej firmie – czy wiesz jak prowadzić go dobrze?

Dział HR w Twojej firmie – czy wiesz jak prowadzić go dobrze?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W Twojej firmie jest wiele różnych typów pracowników, a każdy z nich ma inne potrzeby. Jeśli jesteś menedżerem HR, twoim zadaniem jest utrzymanie ich wszystkich szczęśliwych. Oto kilka wskazówek, jak prowadzić dział HR:

Nadaj ton swojemu działowi

To Ty jesteś szefem, więc nadaj ton swojemu działowi. Upewnij się, że Twoi pracownicy wiedzą, że mogą przyjść do Ciebie z każdym problemem lub obawą, jaką mają w pracy. Jeśli ktoś ma problem z innym pracownikiem, daj mu do zrozumienia, że będziesz sprawiedliwy i obiektywny, jeśli chodzi o jego rozwiązanie. Na stronie https://asystahr.pl/kadry-i-place/doradztwo-kadrowe/ możesz zamówić usługi doradztwa kadrowego.

Bądź źródłem informacji dla wszystkich w firmie

Twoi pracownicy potrzebują czasem pomocy, niezależnie od tego, czy chodzi o porady finansowe, czy po prostu wskazówki, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w domu. Powinieneś udostępnić się każdemu, kto potrzebuje pomocy w czymkolwiek. To sprawi, że ludzie będą czuli się lepiej, przychodząc do Ciebie, gdy będą czegoś potrzebować i stworzy pozytywne środowisko pracy, w którym ludzie czują się wspierani przez kierownictwo i siebie nawzajem.

Uznanie dla dobrych wyników

Dobre wyniki zasługują na uznanie – nawet jeśli w trudnych ekonomicznie czasach nie zawsze łatwo jest znaleźć powody do przyznania premii lub awansu. Kiedy to możliwe, omów oceny pracowników z menedżerami, aby mogli oni zobaczyć, co wymaga poprawy, a co dobrze funkcjonuje w ich dziale. To pomoże im zrozumieć, co muszą zrobić, aby poprawić wyniki i sprawić, że firma odniesie większy sukces. Doceniaj dobre wyniki tak często, jak to możliwe, nawet jeśli jest to tylko poklepanie po plecach lub podziękowanie za dobrze wykonaną pracę.

 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*