Na jakie szkolenia warto od czasu do czasu wysyłać pracowników?

Pytając pracowników, jakich szkoleń spodziewają się w danej pracy, zazwyczaj usłyszymy odpowiedzi dotyczące wzmacniania tzw. umiejętności twardych, czyli wiedzy technicznej, ekonomicznej, czy też medycznej w zależności od wykonywanego zawodu. Jako szefowie musimy sobie jednak zdawać sprawę, że dobre przedsiębiorstwo to nie tylko wysokie kwalifikacje z zakresu danej dziedziny, ale także umiejętności miękkie. Dobra komunikacja, zgranie oraz umiejętność pracy w grupie to czynniki pozwalające stworzyć zespół posiadający lidera, a nie przywódcę. Dlatego planując kolejną sesję szkoleń, weźmy pod uwagę ofertę znajdującą się pod tym adresem internetowym https://icomms.pl/. Doszlifowanie komunikacji wewnętrznej w towarzystwie prawdziwych profesjonalistów pomoże nam wspólnie osiągać nowe szczyty.

Zalety korzystania ze szkoleń dotyczących umiejętności miękkich

Widza specjalistyczna zdobyta na studiach i uaktualniana w czasie pracy jest bardzo ważna, jednak nikt nie osiągnął sukcesu, nie mając podstawowych umiejętności komunikacyjnych. Pracowanie nad tym zagadnieniem pozwoli nam na lepszy przepływ informacji w firmie, unikanie nieporozumień oraz zaprzestanie zrzucania odpowiedzialności za niepowodzenia na osoby trzecie. Porozumienie się pomoże nam zbudować zgrany, solidarny zespół, działający by osiągnąć wspólne cele. Takie umiejętności wpłyną również na stopień komunikacji na linii pracownik – klient. Nasz przekaz stanie się czytelniejszy, a co za tym idzie, raz na zawsze skończymy ze szkodliwymi plotkami generującymi nieprzyjemną atmosferę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

16 − dziesięć =