Pieczątki są niezbędnym wyposażeniem każdej firmy. Są nieodzowne przy wykonywaniu wszelkich biurowych czynności. Zostawiają trwały odcisk na dokumencie lub kopercie. Pozwalają na sprawne funkcjonowanie biura. Ułatwiają i przyśpieszają pracę. Jakie dokładnie pieczątki warto mieć w swojej firmie? Przeczytaj, by nie mieć wątpliwości.
Każde biuro powinno posiadać swoją pieczątkę firmową. Są one bardzo popularne i powszechnie stosowane. Zawierają wszystkie najważniejsze dane. Pieczątka powinna mieć nazwę firmy. Konieczny jest także jej adres oraz numer NIP działalności. Warto, aby zawierała również numer telefonu przedsiębiorcy oraz jego adres e-mail i nazwę strony internetowej.
Nie są to wszystkie elementy, jakie powinny znaleźć się na pieczątce. Można na nich spotkać też numer rachunku bankowego, czy numer KRS. Jej zawartość zależy od właściciela firmy.
Zdarza się, że firma posiada również pieczątki dla swoich pracowników. Biuro może być podzielone na działy, które mają swoich kierowników. To właśnie dla nich są one często tworzone. Zawierają imię i nazwisko. Powinno być na nich wypisane także stanowisko służbowe pracownika. Dla kierownika działu jest to duże ułatwienie w pracy. Stawiając pieczątkę na dokumencie, nie musi się na nim podpisywać. Wystarczy, że zostawi parafkę.
Wśród pieczątek istnieje jeszcze datownik. Ustawia się na nim bieżący dzień. Pozwala to na dużą oszczędność czasu. Daty nie trzeba ręcznie nanosić. Wystarczy użyć pieczątki. Jest stosowana na przykład do oznaczania daty wpływu dokumentu do firmy.
Pieczątki są bardzo przydatne w każdej firmie. Ich ofertę warto przejrzeć, chociażby na witrynie https://www.bazarnik.pl/pieczatki-warszawa. Niezależnie od rodzaju, każda jest prosta w użyciu. Wystarczy pieczątkę odcisnąć na papierze – i gotowe!