Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, każdy pracodawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim podwładnym stałego, a przede wszystkim nieograniczonego dostępu do wody pitnej. Zasada ta dotyczy również właścicieli biur. Jednym z najbardziej wygodnych i opłacalnych rozwiązań jest w tym przypadku zaopatrzenie się w specjalny dystrybutor wody źródlanej. Można go bez problemu zamówić m.in. w tym sklepie oferującym różnorodne produkty do filtracji i uzdatniania wody: https://sklep.water-star.pl/uslugi-c-11.html.
Postawienie dystrybutora w biurze jest rozwiązaniem optymalnym, ponieważ dzięki temu nie musimy się martwić o zakup odpowiedniej ilości wody butelkowanej dla pracowników. Wystarczy bowiem, że raz zamówimy butlę napełnioną wodą źródlaną lub filtrowaną, a otrzymamy od danej firmy gwarancję jej systematycznych dostaw. Zazwyczaj wymiana takiego urządzenia odbywa się co 4-8 tygodni, oczywiście w zależności od wybranego przez nas pakietu. Główną zaletą dystrybutora jest duża oszczędność, bo ponosimy stałe koszty bez względu na poziom spożycia. Poza tym nie musimy dbać o utylizację plastikowych butelek.
Korzyści z konsumpcji wody źródlanej jest wiele, a do najważniejszych zaliczamy poprawę ogólnej kondycji psychofizycznej i samopoczucia pracowników (co wpływa na wydajność), podniesienie poziomu ich kreatywności oraz zmniejszenie absencji spowodowanej chorobami. Jeśli podjęliśmy decyzję o zaopatrzeni biura w dystrybutory wody w Warszawie bez trudu znajdziemy firmę, która dostarczy nam butle. Procedura zamówienia jest banalnie prosta i obejmuje następujące czynności:
Wybieramy na stronie internetowej danego podmiotu interesujący nas dystrybutor i rodzaj wody.
Wypełniamy formularz zgłoszeniowy, podając stosowne dane kontaktowe, a także dane do dostawy i płatności.
Akceptujemy umowę, która przeważnie obowiązuje przez 12 lub 24 miesiące.
W trakcie rozmowy z konsultantem ustalamy terminy dostaw.