Co przyda się w promowaniu firmy?

Każda firma pojawiająca się na rynku musi się liczyć z tym, że wyróżnienie się w danej branży pośród setek innych podmiotów będzie niezwykle trudne, zwłaszcza jeśli początkowy kapitał nie pozwala na podejmowanie zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych. Można jednak osiągnąć zadowalające rezultaty w zakresie reklamy produktów lub usług również niewielkim kosztem.

Urozmaicenie to klucz do sukcesu

Jednym z kluczowych zadań stojących przed każdą nowo powstałą firmą jest stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej, opierającej się na doborze odpowiednich form reklamy. Tylko to zagwarantuje bowiem przyciągnięcie klientów, którzy muszą przecież dowiedzieć się o naszym istnieniu. Istotne jest jednak, aby paleta tych drobnych działań była wystarczająco szeroka.

W przypadku firm posiadających budżet ograniczony do minimum, doskonałymi elementami strategii promocji mogą być:
– wizytówki (z logiem firmy w postaci znaku graficznego lub samą nazwą z odpowiednio dopasowaną czcionką
–  ulotki informacyjne oraz plakaty
–  atrakcyjnie wykonana strona internetowa ze szczegółową prezentacją oferty
–  konta na portalach społecznościowych (Facebook, Linkedin, Twitter) z możliwością wystawiania opinii przez klientów
– samochody z logiem marki i zakresem usług lub produktów
– szyldy
– drobne upominki w postaci funkcjonalnych gadżetów (np. pendrive reklamowe, które bez trudu można dostać w takim miejscu jak pendrive hurtownia, a ponadto breloczki, długopisy, – kubki, koszulki – oczywiście wszystkie te drobiazgi ze stosownym logiem)
– papier firmowy (z subtelnie nadrukowaną nazwą firmy lub logotypem)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

dziewiętnaście − pięć =